štvrtok, 6. júla 2017







Chvála železa.

12 komentárov:

  1. Joj zajímavá cukřenka... Odkud ji máš ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejde mi k tobě komentovat.
    Zajímavá cukřenka. Odkud je ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obal na kvetináč z ND a cukor z mužovho nákupu:-)
      Ja nesladím, ale tá štruktúra!

      Odstrániť
    2. Óóó funguje to :-)))). Cukr taky kupuji:-)

      Odstrániť
    3. To mal byť na sirup: šalviový, mätový, levanduľový, no, je taký pekný, že zdobí stôl:-)

      Odstrániť
  3. Třtinový cukr je (alespoň dle mého názoru) mnohem lepší dekorace, než pochoutka. :)) Nikdy jsem si nezvykla na to, jak mění chuť pokrmů. Jakoby dohněda.
    Moc hezké fotky, takové napínavé. :) Těším se na další článek, mějte se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve pečiem koláč, je tam trstinový cukor aj stévia, ono je to relatívne ako všetko na svete:-)

      Odstrániť
    2. Skrz ten koláč mi došlo, že jsem vlastně mluvila spíš o nápojích (hlavně o kávě). U pečení rozdíl v cukru nepoznám... a stévie je taky fajn :)
      Dobrou chuť!

      Odstrániť
    3. Kávu pijem čistú, bez všetkého, naučila som sa to od Katky:
      http://katorovo.blogspot.sk/

      Odstrániť
  4. Alenko, ty jsi se přestěhovala sem?! Cukřenka i cukr krásné, krásně k sobě ladí. A ten stojan na hrníčky je taky výborný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som len prešla po špičkách:-)
      Oddychujem od otcovho domu:-), aj som chcela názov mamindom, ale bola obsadená adresa, neviem ani ako bude, zatiaľ len tak ledabolo, potrebujem ,,rozmýšľať,, vizuálne.
      Ty si šikulka, že si ma našla:-)

      Odstrániť