Zjesenieva sa III.
Autumn III.

Komentáre

  1. Krásné fotky, krásné barvy. U nás už moc zeleno není. Pěkné detaily-papírová taška,květináč v rezavém vědru.
    P. S. Dik za dlouhé psaníčko. Četla jsem několikrát .....je vidět , že jsi silná osobnost. Nikdo z nás by to nedal. To mi věř!!!!! Moje poklona a velký obdiv:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zazimovala som byliny, ešte rastú, nezvädli a ruža má púčiky!
      Ďakujem:-)

      Odstrániť
    2. Já byla dva dny pracovně pryč....školila jsem se, ....sice jsem doma nic neudělala, ale nadýchla jsem se a nabrala nové síly na moji práci:-).Včera jsem stihla jednu podzimní procházku a pročistila si alespoň hlavu.
      Krásný začátek nového týdne. My jdeme jen 3x a pak máme podzimní prázdniny-huráááá!!!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára